EVERYTHING WILL BE FINE.

Assalamualaikum...

Hari ini secara officially nyer aku dah deactivate facebook. The reason tak payah aku nak mention. Biar jadi privacy diri sendiri. So kalau ada pape just tweet sahaja okay.





Punya besar aku tepek gambar kat sini kan. HAHA!!!
Kehidupan kadang-kadang nie menyesak kan hidup aku. Tapi aku tahu aku harus hidup dan jangan sesekali berputus asa dalam kehidupan nie sebab Allah tak suka akan hambanya yang mudah berputus asa dalam menjalani kehidupan dimuka bumi ini kan. SO! have a great life SYAKILA!. 

Alangkah indahnya kalau aku boleh sebut perkataan itu dalam hidup aku sekarang. Terus bernafas terus bernafas dan bernafas. Bangun pagi solat mandi. Pergi kolej. Gossip then balik semula. ERgh! Suck life! Nak jaga hati membe baru membe lama. Aishhh. Hati sendiri bila nak jaga?. Rasa mcm tak perlulah aku bercakap banyak dengan sape-sape. Aku tak bergaul pown mereka tetap akan mengutuk aku juga. Pelik betul manusia kat dunia nie. Penat aku dengan lakonan yang aku pentaskan dibumi ini.

Kadang-kadang aku berkata dalam minda. Bila aku akan menjadi diri aku sendiri. URgh! Adakah kawan aku yang sekarang dan seterusnya akan menerima baik dan buruk perangai aku. Errr..bila semuanya akan berhenti. Aku perlukan masa untuk semua ini. Aku perlukan masa yang banyak. Aku rasa aku terlalu berpikiran yang sangat negatif. 

YA ALLAH!
Bantu aku mencari kebenaran yang sejati.
Bantu aku mencari identiti aku.
Bantu aku mencari kehidupan yang abadi.
Segalanya akan baik-baik sahaja.
AMIN!.


Sincerely
S.HISAM


Comments

Popular posts from this blog

Gili Trawangan

TRAVELOG : BALI

Askar dan Musuh