ARMS..

Peace be upon to you...



Semua benda hidup kat dunia nie mempunyai perasaan. Tidak kira lah bagaimana expression muka dia tetapi dia tetap ade perasaan. Mungkin kita mengenali dia sebagai heartless or hati kering but jauh di sudut hati dia..Hanya dia yang mengetahui apa yang dia rasekan. Kita sebagai manusia biasa layak ke menghakimi apa yang dia lakukan untuk diri dia. Tidak bukan jadi silalah berhenti mengutuk mereka yang tidak bersalah. Jangan salah gunakan mulut yang tersedia elok ini untuk mengutuk mereka. Mungkin 'SILENT IS A BETTER WAY!'.

Perihal aku..mungkin ada diantara mereka yang suka untuk mengetahui akan hal diri aku sampai ada masa untuk mereka mengutuk dan melabelkan diri aku sesuka hati mereka bukan. Mungkin mereka berkata-kata dengan hanya melihat dengan siapa aku berkawan,mungkin dengan hanya melihat reaksi muka aku..mungkin mereka memang suka untuk mengambil tahu perihal orang lain.Mungkinn!!..tapi aku tidak terasa dengan kata-kata mereka kerana bagi aku mereka tidak mengenali siapa SYAKILA HISAM.

Kadang-kadang sukarr untuk aku meluahkan ape yang ku rase kerana mungkin aku terlalu menjaga hati mereka semua. Entah! Kadang-ladang aku tidak mengerti apa yang diri aku ingin lakukan. Perasaan diri sendiri pown aku tak tahu.Aku hanya ingin mereka mengetahui sendiri apa yang kurasakan namun itu tidak mungkin terjadi kerana manusia tidak lah sempurna sifatnya. Itu harus lahh ku sedar. Mungkin aku perlukan seseorang atau mungkin aku tidak memerlukan sesiapa. Tapi aku harus sedar mereka semua hanyalah manusia biasa yang tidak akan pernah sempurna..^___^

May Allah Bless You.

Comments

Popular posts from this blog

Gili Trawangan

TRAVELOG : BALI

Askar dan Musuh