YOU.

Bismillahirahmanirahim...

Sejak dari dulu lagi perangai kau memang macam tu kan. Sepatutnya aku memang dah boleh agak tapi entah macam mane aku tetap boleh tahan dan still nak dekat kau lagi. Macam-macam benda yang dah kau buat kat aku sampai kan kakak aku pown tak suka aku berhubungan dengan kau lagi tapi aku terima kau lagi sebabnya satu jerk.'AKU SAYANG KAU!'. Aku tahu ego kau sangat tinggi sebab tu aku yang selalu mengalah tapi kali nie aku macam sedih sangat sebabnya kau memang langsung tak contact aku kan. Semalam dahlah hilang mcam tu jerk. Dari dulu lagi kau memang mcm tu tapi aku tak tahulah kenapa aku tak boleh nak pahamkan diri aku yang kau memang jenis lelaki yang begitu mementingkan maruah diri sendiri dan terlampau ego sangat. Aku selalu tanamkan dalam hati dan minda aku yang aku harus terima perangai kau tapi sampai sekarang diri aku tak mampu buat mcm tu.




Walaubagaimanapun, aku tetap akan mempertahankan hubungan ini walaupown masih samar dan tidak jelas hakikat sebenar status hubungan kite nie tapi aku akan cube untuk paham segala benda sama ada tersirat atau tak tersurat dalam diri kau tu. Aku akan cuba untuk tidak berprasangka buruk terhadap kau mcm lepas-lepas. 

Comments

Popular posts from this blog

Gili Trawangan

Askar dan Musuh

TRAVELOG : BALI